Mei 2014:
Het Ledscherm actiematig ingezet door van Udenhout.


Van Udenhout heeft, naast de meer traditionele communicatie methoden, ook het ledscherm actief ingezet om haar Dikke Deal Dagen bij het regionale publiek onder de aandacht te brengen. De campagne is heel gericht, kort voorafgaand aan Dikke Deal Dagen ingezet.


Januari 2014:
Plaatsing en in gebruik stelling ledscherm op Ekkersrijt


Door Optisigns is onlangs op een toplocatie, op de nieuwe entree van Ekkersrijt, een ledscherm geplaats die haar in de regio gelijke qua locatie en hoogwaardige kwaliteit niet kent. Het ledscherm biedt adverteerders de mogelijkheid om op het gebied van buitenreclame uitgebreid te variëren qua boodschap, qua uiting vorm en timing.


Maart 2014:
Keukenconcurrent maakt optimaal gebruik van de flexibele advertentie mogelijkheden van het ledscherm, in combinatie met haar multi media strategie.


Naast het feit dat Keukenconcurrent het ledscherm gebruikt om periodiek haar frequent variërende locale reclameboodschap te presenteren, laat Keukenconcurrent haar reclameboodschappen op het ledscherm ook geregeld aansluiten bij de algemene landelijke TV en multimedia campagnes.










© Optisigns  |  Alle rechten voorbehouden         

twitter2